mandag den 28. juli 2008

34 LO på én uge

Så gik jeg lige amok med scrap i den forgangne uge.

Jeg har fået lavet mit feriealbum fra Barcelona færdigt.

Jeg startede mandag med at lave 14 LO, tirsdag lavede jeg 2, onsdag lavede jeg 10, torsdag lavede jeg 2, fredag lavede jeg ikke nogen og lørdag lavede jeg de sidste 6 og nu er det færdigt!

Herunder kommer de alle 34 !




































Så skal jeg igang med feriealbummet fra vores bryllupsrejse, hvor der er lige så mange LO, men det klarer jeg ikke på en uge, for nu er ferie snart slut !

5 kommentarer:

Maria sagde ...

Hvad kan jeg sige... du er for sej!! :-)

Karina Beck sagde ...

WOW det er da imponerende.

MH72 sagde ...

Dét er godt nok vildt imponerende!!!

Anne Bente sagde ...

wawwww sikke dog en kreativitet, og flotte er de :)

Tilte sagde ...

Hold da helt fest du har fart på. Jeg er imponeret ... og de er meget flotte allesammen :o)