mandag den 5. januar 2009

Galla Crop

Jeg fik lavet en masse LO til Galla Crop hos Scrapsisters.dk. En rigtig dejlig weekend med en masse scrap. Herunder er mine bidrag og jeg var sørme så heldig at vinde pr lodtrækning på opg. 4, så glæder mig til at se hvad der dumper ind af døren imorgen (måske).
Opvarmning:


Opgave 1: "TAK"
Dette er en journaling opgave, en opgave, hvor der skal tekst på. Satte ord på mine tanker. Jeg takker for at være født i DK.
Opgave 2: "I festlig lag"
Scrap et festligt billede eller flere.

Opgave 3: "med pynt på"
Scrap noget pynt til dig selv.

Opgave 4: "på dansegulvet med løft"
Liftede et LO
Opgave 5: "dagen derpå"
Lift en sej/sjov/smuk detalje fra et layout i cybercrop galleriet.
Det var et rigtig godt arrangement og gav mig energien tilbage mht at få scrappet noget mere i hverdagen.
Se mere på scrapsisters.dk

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Super flotte og kreative løsninger

Maria sagde ...

Havde ikke set den sidste - den er bare så flot. Glæder mig til at se den tæt på!