fredag den 3. februar 2012

LO skitse #6, projekt 52

Jeg kunne ikke vente til næste uge, så her i aften lavede jeg skitse #6

Et dejligt vinter LO med billeder fra sidste weekend.Jeg har valgt at bruge min snefnugs-punch som det eneste. Jeg har brugt røde bogstaver for at fremhæve Cecilie og for at blå ikke skulle være TOTALT dominerende. Jeg har printet billeder, tekst og blå cirkel ud på ét ark fotopapir. derpå er der kommet klistermærker med snefnug, snemand og bogstaver og tilsidst snefnug punchet ud, med en perlemorsknap i midten og stickles på spidserne.





2 kommentarer:

Hanneby sagde ...

Hvor ser det godt ud :) . flot effekt med de røde bogstaver.. :)

calmlund sagde ...

Det var smart med et ark fotopapir - hvilket program bruger du for du er da super til at bruge en masse gode muligheder.
Det kan jeg slet ikke finde ud af.