torsdag den 26. juni 2008

Hov...hvor blev alle de måneder af?

Så er der sørme gået 4 måneder siden jeg sidst har opdateret min Blog.....UPS.

Jeg har ikke scrappet så meget , men lidt er det da blevet til.



Et LO, hvor der skulle bruges postkort fik mig til at starte

på feriealbummet fra sidste års ferie.

Her skulle jeg lave et julekort



Endnu et LO til feriealbummet. Jeg kæmpede længe med LO'et, men er OK tilfreds nu med resultatet. det udviklede sig til et dobelt LO.




Jeg er kommet godt igang med albummet.




Det er alle LO der er lavet i forbindelse med Cyber Crop den 22. juni hos Naja.


Jeg har lavet andet scrap på de sidste 4 måneder, men har endnu ikke taget billeder af det. Måske kommer det indenfor de NÆSTE 4 måneder.....TIHI.....:-D


1 kommentar:

Maria sagde ...

Dejligt, du er tilbage :-)