lørdag den 28. juni 2008

Tagged

Nå, så blev det min tur til at blive tagged. Jeg vil så svare på 5 spørgsmål, men sender den ikke videre, da jeg ikke kender andre på Blogger end de 2, der har tagged mig ;-)

1. Hvad lavede du for 10 år siden ?
I juni 1998 blev jeg færdig med min 9. klasse

2. 5 ting på min "to do" liste i dag ?
Idag lørdag skal jeg: Arbejde fra 7-15, hvor jeg laver mad til 400 personer. Hjem og sove lidt. Hygge med familien. Spise, spise spise. Og til sidst skal jeg scrappe scrappe scrappe, mens Cille ser peter plys og Rune hygger ved computeren. Alt sammen i vores hobbyrum, så vi hygger samlet. Og så skal vi have lørdagsslik ;-)

3. snacks jeg kan lide ?
Tja idag består lørdagsslikken af QualityStreet, Haribo diverse og chokolade. Mest af alt tror jeg pt min yndlingsslik er Panda sød lakrids og gerne dem der er blandet med chokolade.

4. ting jeg ville gøre hvis jeg bliver
Hmmm...man kan jo så meget. Jeg vil nok af med noget gæld. Købe vilde scrap sager. Rejse. Arbejde lidt mindre og bruge mere tid på oplevelser med familien. Rejse til USA og besøge gamle bekendte og købe scrap.....scrap....scrap. Så de skal nok hurtigt blive brugt ;-)
Håber jeg bliver Lottovinder iaften.

5. Steder jeg har boet:
Kogsbølle, Inverness Florida, Odense M, Odense V, Nyborg, Frørup

1 kommentar:

Maria sagde ...

Dejligt du ville lege med :-)